8.4. Ajutor și asistență tehnică

Puteți adresa întrebări despre utilizarea sistemului scriind la online@aviza.ro sau trimițând un mesaj prin intermediul butonului „Ajutor” din profilul de utilizator și prin Facebook Messenger.

Trimiteți un mesaj prin intermediul butonului „Ajutor”:

Un semn de întrebare albastru și alb

Descriere generată automat

Făcând clic pe butonul „Ajutor”, se va deschide fereastra „Centru de ajutor”

Făcând clic pe „Centrul de informații Aviza.ro”, se va deschide o fereastră cu link-uri către întrebări frecvente, manualul de utilizare, videoclipuri și articole de blog.

Făcând clic pe „Contact”, se va deschide fereastra „Pune o întrebare”, unde puteți scrie întrebarea sau sugestia dvs., precum și adăuga o captură de ecran sau un videoclip. Făcând clic pe „Trimite”, întrebarea va fi transmisă specialiștilor Aviza.ro.

O captură de ecran a unui telefon

Descriere generată automat

Făcând clic pe butonul „Chat”, puteți adresa o întrebare asistentului nostru virtual:

Specialiștii noștri vor răspunde la întrebările dvs. privind utilizarea sistemului în termen de o zi lucrătoare.

Orice persoană care desfășoară o activitate economică poate contacta ANAF atât în ​​scris, cât și telefonic, cu privire la impozite, termene limită, declarații și consultări privind activitatea economică.

A fost folositor articolul ?