6.3. Adăugați o chitanță sau o factură
O chitanță, o factură și un aviz de livrare pot fi adăugate de pe telefon folosind un cod QR sau prin încărcarea de pe computer. Formate de document acceptate: pdf, jpg, png, tif, bmp
După adăugarea unui document, puteți verifica/corecta datele documentului recunoscut:
-Tipul plății;
- Descrierea tranzacției;
- Detalii tranzacție;
- Numărul documentului;
- Data;
- Numele;
- Numărul de înregistrare;
- Codul TVA (RO00000000000);
- Suma tranzacției inclusiv TVA;
- TVA;
- Moneda
Dacă există costuri care nu sunt legate de activitatea economică, atunci trebuie să bifați „Există costuri care nu sunt legate de activitatea economică” și să indicați procentul acestora care nu sunt legate de cheltuielile activității economice.
După verificarea datelor, făcând clic pe „Adăugați cheltuială”, tranzacția va fi înregistrată în secțiunea „Cheltuieli”.
Dacă documentul conține un număr IBAN, sistemul va recunoaște documentul ca factură. Dacă factura nu a fost plătită, aceasta poate fi plătită din sistem (dacă există linkuri de plată disponibile). Dacă factura nu trebuie plătită, faceți clic pe „Poate mai târziu” și tranzacția va fi înregistrată în secțiunea „Cheltuieli”.
Limitări:
Perioadă de probă în cadrul sistemului Aviaz.ro va permite 5 scanări de chitanțe și bonuri pe lună,
PRO, PREMIUM - fără restricții