2.1. Profil

Făcând clic pe butonul „Profil”, apar informații despre utilizatorul sistemului Aviza.ro.

Informații utilizator

Aceasta include și datele introduse anterior în timpul înregistrării. Informațiile utilizatorului pot fi editate și constau din următoarele câmpuri:

Prenume (câmp obligatoriu). Prenumele dumneavoastră trebuie specificat, îl puteți introduce sau edita în acest câmp.

Nume (câmp obligatoriu). Numele dumneavoastră trebuie specificat, îl puteți introduce sau edita în acest câmp.

Adresă de e-mail (câmp obligatoriu). Adresa dumneavoastră de e-mail trebuie specificată, o puteți introduce sau edita în acest câmp. Această adresă de e-mail poate fi utilizată pentru comunicare, precum și la conectarea la sistemul Aviza.ro / introducerea profilului dumneavoastră.

Telefon. Numărul dumneavoastră de telefon fix sau mobil trebuie specificat, îl puteți introduce sau edita în acest câmp.

Cod de identificare personală CNP (câmp obligatoriu). Codul dumneavoastră de identificare personală trebuie specificat, îl puteți introduce sau edita în acest câmp. Acesta este un câmp unic, deoarece sistemul nu va permite înregistrarea a două persoane cu aceleași numere de identificare personală.

Adresă (câmp obligatoriu). Adresa dumneavoastră trebuie specificată, o puteți introduce sau edita în acest câmp.

Contabilul meu

Dacă utilizatorul are un contabil deja înregistrat în sistemul pats.lv, prin introducerea adresei de e-mail a profilului său în acest câmp și prin apăsarea butonului CONECTARE/INVITARE, profilul său va fi conectat automat la utilizator și un e-mail informativ despre adăugarea unui nou utilizator va fi trimis contabilului.

Dacă contabilul nu este înregistrat în sistemul Aviza.ro, atunci prin introducerea adresei de e-mail a acestuia în acest câmp, va fi trimisă o invitație cu un link de înregistrare. După înregistrarea cu succes a contabilului, profilul acestuia va fi conectat automat la profilul utilizatorului.

Pentru a deconecta contabilul de la profilul dumneavoastră, faceți clic pe butonul „Deconectare contabil”.

Setări de notificare

În această secțiune, utilizatorul poate alege ce mementouri dorește să primească și cât de des dorește să le primească.

Dând clic pe „Setări de notificare”, vor apărea următoarele câmpuri:

- Alerte/Notificări pentru – bifați mementoul necesar:

Rapoarte;
Impozite;
Recomandări;
Schimbare de stare;
Servicii.

- Cât de des se reamintește prin e-mail? – selectați cât de des dorește utilizatorul să primească notificări:

imediat
o dată pe zi
o dată pe săptămână
o dată pe lună

Notificări de marketing – selectați dacă utilizatorul dorește să primească e-mailuri despre oferte speciale

Pentru a salva toate intrările, apăsați butonul „SALVAȚI”.

 

A fost folositor articolul ?