2.4. Abonemente

Aici puteți vedea toate abonamentele achiziționate pentru utilizarea sistemului Aviza.ro precum și puteți vizualiza fiecare factură de plată pentru fiecare plată.

Plățile sunt afișate sub formă de tabel, care arată clar fiecare perioadă de plată, plan, dată de plată, sumă și document de plată.

Abonamentul meu

În secțiunea „Abonamentul meu”, puteți achiziționa un abonament Aviza.ro.

Există 3 planuri de abonament disponibile - BASIC, PRO și PREMIUM.

În mijlocul din partea de sus, puteți alege frecvența perioadei de plată făcând clic pe butonul corespunzător „O dată pe lună” sau „O dată pe an”.

Dacă perioada selectată este „o dată pe lună”, atunci pentru următoarea perioadă taxa de abonament va fi debitată în fiecare lună la data primei plăți (de exemplu, dacă prima plată a fost efectuată pe 28, atunci plățile ulterioare vor fi efectuate și pe 28), dar dacă periodicitatea este selectată ca fiind „o dată pe an”, atunci pentru următoarea perioadă suma va fi debitată după un an de la prima plată.

Exemplu:

Utilizatorul efectuează o plată pentru achiziționarea primului abonament pe 15 martie, iar perioada selectată este „o dată pe lună”. Perioada de plată: de la 1 martie la 31 martie. Următoarea plată – 15 aprilie.
Utilizatorul a achiziționat primul abonament pe 20 noiembrie 2024, iar perioada selectată este „o dată pe an”. Perioada de plată: de la 1 noiembrie 2024 la 31 octombrie 2025. Următoarea plată pe 20 noiembrie 2025.

Atunci când alegeți un tip de abonament, faceți clic pe butonul „Abonează-te” de pe planul dorit. Următoarea fereastră va deschide câmpuri pentru introducerea detaliilor cardului de plată.

Aplicație de reducere. În partea stângă a ecranului, există o opțiune de a introduce un cod promoțional sau PROMO, dacă aveți unul, introducând codul în câmpul „Adăugați cod promoțional”. Precum și opțiunea de a salva dacă alegeți un abonament anual în loc de un abonament lunar.

Apoi, trebuie să introduceți detaliile cardului dvs. de plată:

- Numărul cardului

- Data expirării cardului

- Codul CVC

- Numele de pe card

- Țara sau regiunea

În plus, există o opțiune de salvare a datelor, astfel încât să nu fie nevoie să vă autentificați din nou data viitoare (prin Link). În acest caz, trebuie să bifați „Salvați informațiile mele în siguranță pentru plată cu 1 clic” și să introduceți numărul dvs. de telefon pentru a vă înregistra la Link.

După ce ați introdus detaliile cardului dvs., faceți clic pe butonul „Plătiți și abonați-vă” și urmați instrucțiunile.

Dacă vă răzgândiți și nu doriți să plătiți abonamentul, faceți clic pe butonul „Înapoi” din browser.

La plata unui abonament, perioada de valabilitate a acestuia este de la 1 a lunii curente până la ultima zi a lunii (inclusiv). Acest lucru se aplică atât abonamentelor lunare, cât și celor anuale.

Abonamentul se prelungește automat (dacă nu este anulat înainte de data programată a plății).

Dacă nu este posibilă debitarea sumei necesare de pe card, sistemul va încerca să o facă din nou după 1-3 zile. După mai multe încercări nereușite, abonamentul este anulat, iar serviciile disponibile pot fi limitate, iar după 3 luni profilul poate fi blocat și chiar șters. Prin urmare, fiecare utilizator de sistem este responsabil pentru a se asigura că respectivul card este activ la momentul necesar și are fonduri suficiente pentru a plăti abonamentul selectat.


Pentru informații! După efectuarea unei plăți pentru un abonament, tranzacția este înregistrată automat în secțiunea „Cheltuieli”. Dacă un cont bancar este conectat la Aviza.ro, tranzacția bancară trebuie să rămână neprocesată sau metoda de plată trebuie selectată ca „Niciuna” în tranzacția creată automat, iar apoi tranzacția trebuie legată de tranzacția bancară.


Modificare abonament.


Abonamentul poate fi modificat oricând în secțiunea „Abonamentul meu”.


Pentru a trece de la un plan la altul, în secțiunea „Abonamentul meu”, trebuie să faceți clic pe „Actualizare abonament”.


Apoi selectați abonamentul dorit. La trecerea la un abonament cu o taxă lunară/anuală mai mare, va trebui să plătiți doar diferența, dar la trecerea la un abonament cu o taxă lunară/anuală mai mică, suma deja plătită va fi aplicată la achiziționarea unui nou abonament.


Anularea și rambursarea abonamentului


Pentru a anula un abonament în secțiunea „Abonament” a profilului dvs., faceți clic pe ABONAMENTUL MEU -> În fereastra deschisă, faceți clic pe „Anulare abonament”.


Conform clauzei 5.7 din termenii de utilizare a sistemului Vincit Pats, în cazul în care relația juridică dintre Părți este încheiată la inițiativa Utilizatorului, Utilizatorul pierde integral remunerația plătită Companiei pentru utilizarea Sistemului și a serviciilor aferente, iar Compania nu este obligată să o ramburseze Utilizatorului. Cu toate acestea, suntem întotdeauna pregătiți să luăm în considerare cererea utilizatorului individual pentru o posibilă rambursare în valoare de 50%.


Termeni și criterii pentru rambursare:


Rambursarea se returnează doar în valoare de 50% în cazurile în care este îndeplinit unul dintre următoarele criterii:


a. Nu au fost introduse tranzacții și nu au fost descărcate rapoarte în perioada pentru care se solicită rambursarea.

b. Dacă utilizatorul a plătit pentru cel puțin 3 luni sau a achiziționat un abonament anual o dată.

A fost folositor articolul ?