1.6. Deconectare și ștergere cont
Vă puteți deconecta de pe toate dispozitivele și vă puteți șterge contul în secțiunea „Profil”.
Dacă doriți să vă deconectați de pe toate dispozitivele de pe care ați utilizat Aviza.ro faceți clic pe butonul „Deconectare de pe toate dispozitivele” (în partea de jos a paginii).
Dacă doriți să vă ștergeți contul, faceți clic pe butonul „Șterge cont” (în partea de jos a paginii). Apoi, un link de confirmare va fi trimis la adresa dvs. de e-mail și, când introduceți adresa dvs. de e-mail, trebuie să faceți clic pe butonul „Confirmare ștergere cont”.
Vă rugăm să rețineți că, după ștergerea contului, datele introduse vor fi, de asemenea, șterse și este posibil să nu fie posibilă restaurarea acestora. Dacă doriți în continuare să modificați abonamentul, termenii sau informațiile personale, vă rugăm să utilizați secțiunea relevantă sau să contactați departamentul nostru de asistență pentru ajutor.