5.4. Creați o ofertă

PRODUSELE ȘI SERVICIILE MELE

Aici sunt afișate toate produsele și serviciile pentru care este bifată caseta „Creează în lista de prețuri” în secțiunea „Produse” (vezi 2.7.p.)

4.3.1. Crearea unei oferte

Pentru a crea o ofertă, trebuie să faceți clic pe pictograma „+” de lângă secțiunea „Profil”:

Selectați produsele făcând clic pe „+”, indicând cantitatea necesară pentru fiecare produs;

Dacă este necesar, puteți adăuga un produs/serviciu în formă liberă;

În partea de jos a paginii va exista o sumă totală și un buton „Creează ofertă”. În momentul creării unei oferte, se creează o tranzacție - factură;

Pe pagina de previzualizare a ofertei, trebuie să selectați o metodă de plată;

Dacă plata se face în numerar, trebuie să bifați „Plătit cu numerar”. În acest moment, starea plății tranzacției - facturi se va schimba în „casă”;

Pentru a primi plata prin transfer bancar, copiați linkul sau arătați clientului dvs. codul QR scanabil;

După plată, tranzacția - factura își va schimba starea, iar o notificare va fi trimisă furnizorului de servicii cu privire la plată.


4.3.2. Plată utilizând linkul pregătit


Când clientul utilizează linkul pentru a continua plata, acesta va trebui să furnizeze informațiile sale de contact. Apoi, butonul - Plătește.


Pentru a efectua o plată, trebuie să selectați o bancă, să vă identificați și să efectuați plata conform procedurii standard, respectând cerințele băncii.


4.3.3. Primirea plății


Prin intermediul secțiunii „Creează ofertă”, este posibilă primirea plății similar cu secțiunea „Tranzacții -> facturi” (vezi punctul 4.2.2. Primirea plății facturii).


4.3.4. Limitări și clarificări


Vă rugăm să rețineți că există următoarele limitări:


Furnizorul de servicii are posibilitatea de a primi 5 plăți fără costuri suplimentare. Tariful PREMIUM vă permite să primiți 40 de plăți pe lună. Dacă acest număr este depășit, furnizorul de servicii va primi o notificare prin e-mail despre tentativa de plată; Limita de 15.000 EUR pe zi se aplică tuturor tarifelor. Dacă această limită este depășită, clientul va primi o notificare corespunzătoare și nu va putea continua procesul de selecție bancară pentru plată.

Clarificare - în funcție de regimul fiscal, plătitorii de TVA trebuie să specifice cota de TVA la adăugarea produsului.

A fost folositor articolul ?