1.5. Recuperarea parolei
Pentru a reseta parola, faceți clic pe textul „Resetare parolă” în fereastra de autentificare sau înainte de a vă conecta la contul dvs. (https://my.aviza.ro/accounts/login/) sub butonul „Autentificare”. Apoi se va deschide o fereastră intitulată „Resetare parolă” și trebuie să introduceți adresa dvs. de e-mail, cu care v-ați înregistrat în sistemul Aviza.ro. După ce ați introdus adresa de e-mail, faceți clic pe butonul „Creați parolă”.
După ce ați făcut acest lucru, un e-mail de resetare a parolei va fi trimis la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o. Pentru a reseta parola, deschideți e-mailul și faceți clic pe butonul „Resetare parolă”. Dacă faceți clic pe butonul „Resetare parolă”, se va deschide un link pentru a reseta parola cu două câmpuri obligatorii:
Parolă nouă
Parolă nouă (din nou)
După ce câmpurile sunt completate și noua parolă este introdusă corect atât în primul, cât și în al doilea câmp, faceți clic pe butonul „Resetare parolă”. Parola trebuie să fie formată din cel puțin 8 caractere, acestea putând conține doar litere și cifre latine, inclusiv cel puțin o literă mare, cel puțin o literă mică și cel puțin o cifră. După ce ați făcut acest lucru cu succes, după ce ați făcut clic pe butonul „Resetare parolă”, va apărea textul – „Parola dvs. a fost modificată. Vă rugăm să vă conectați aici.” Făcând clic pe cuvântul „aici”, vă puteți conecta la contul dvs. Aviza.ro folosind noua parolă.